15 juni seizoensafsluiter bij s.v. ROAC

UPDATE: eerder meldden we dat de finale tussen Valken '68 en Graaf Willem II VAC op losse schroeven stond, vanwege mogelijke verplichtingen van Valken '68 in de nacompetitie. Inmiddels is het nacompetitieschema definitief en kunnen we concluderen dat Valken '68 in sowieso geen nacompetitie speelt op 15 juni. Dat betekent dat de finale tussen Valken '68 en Graaf Willem II VAC gewoon door zal gaan!

---

Op zaterdag 15 juni zal het seizoen 23/24 feestelijk worden afgesloten met een overvol programma. Voor jong en oud zal er deze dag op het Hertogspark genoeg te doen zijn om samen nog een keer een heerlijke dag op de club te beleven.

In de ochtend vindt de mini LAV-cup plaats, waar 8 clubs strijden om de titel. Om 12:00u zal de trekking van de veilingloterij (koop nog snel je lot indien je dit nog hebt gedaan).

Om 13:00u is de afscheidswedstrijd van Freek Heemskerk, waar het huidige vlaggenschip het opneemt tegen een samengesteld team van spelers waar Heemskerk de afgelopen 21 seizoen mee in ROAC 1 heeft samengespeeld. Als je o.a. slagers als Arjen van Leeuwen en Frank van Haastrecht, balvirtuoos Rudolf Bax, snelheidskanon Pascal de Jong en doelpuntenmachine Arjen Linstra nog eens aan het werk wilt zien is dit je kans.

Om 15:00u zal de grote finale van de LAV-cup tussen Valken '68 en Graaf Willem II VAC plaatsvinden. Onder voorbehoud weliswaar, want Valken '68 gaat de nacompetitie in en de kans bestaat dat ze daarvoor ook op 15 juni in actie moeten komen. Indien dat het geval is, zal de LAV-cup finale tegen Graaf Willem II VAC verplaatst moeten worden.

In de namiddag, om 17:15u, zal op het terras voor de kantine het 16+ ROAC penaltybokaal plaatsvinden. Details volgen en de inschrijving start snel.

De dag wordt in stijl afgesloten met een muziekje en een dansje. Ook hiervoor volgen de details nog, maar wetende dat niemand minder dan Jeffrey de Haas (a.k.a DJ Jeva) dit gedeelte voor zijn rekening neemt weet je dat het goed zit. Uiterlijk 21:00u zit de dag erop.

Tijdens de hele dag zullen er springkussens zijn voor de jongste belangstellenden. Ook aan catering wordt gedacht: naast de gebruikelijke snacks zal er een pop-up hamburgertent uit de grond worden gestampt, bemand door Lester, Jort Kneijber en Bram Ram, waardoor de inwendige mens ook helemaal niets te kort zal komen.

Tot 15 juni!