Over s.v. ROAC

Supporters van ROAC

De doelstelling van de Supporters van ROAC (SvR) is het actief leveren van een bijdrage om de gezelligheid en aantrekklijkheid binnen ROAC te verhogen. En met succes! Maak kennis met de SvR.

Wat houdt het in?

De SvR zet zich in om de gezelligheid en aantrekklijkheid binnen ROAC te verhogen. En met succes! Ruim honderd clubmensen gingen je voor en zijn lid van de SvR. De leden brengen zelf ideeën aan en voeren deze met elkaar uit. Voor de realisatie van de ideeën gebruikt de SvR de financiële middelen die door de eigen leden worden binnen gebracht.

Als lid van SvR ga je een verplichting aan van minimaal € 50 per seizoen. SvR gebruikt het geld om de aangedragen ideeën uit te kunnen voeren. De leden van SvR beslissen zelf waar het geld in wordt geïnvesteerd! De ideeën van de SvR worden vervolgens rechtstreeks gerapporteerd aan het bestuur van s.v. ROAC.

Het geld wat opgehaald wordt, is uitsluitend bedoeld voor doeleinden rondom de SvR. Het is niet ter vervanging van het donateurschap, sponsoring door bedrijven of de vrijwilligersbijdrage voor ROAC, het is aanvullend.

Supporter van ROAC worden?

Naast het feit dat je nu actief een bijdrage kunt leveren om jouw club nog gezelliger en aantrekkelijker te maken, krijg je als lid ook een naamsvermelding op een bord in de kantine. Je wordt uitgenodigd op de feestavond van de SvR en je krijgt een seizoenkaart voor alle thuiswedstrijden van ons vlaggenschip. Het belastingvoordeel voor giften is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Wilt u lid worden of heeft u vragen over de SvR? Aarzel dan niet en stuur een mailtje naar supporters@svroac.nl of spreek één van de bestuurs- en commissieleden van de SvR aan! Dit zijn:

• Jan Heemskerk (voorzitter)
  • Jeffrey de Haas
  • Thijs van Seggelen