Trekking Grote Loterij

De trekking vindt plaats tijdens de finaledag van Leiden Amateur Voetbal

Doe mee aan de loterij en help ROAC haar accommodatie te verduurzamen

ROAC vindt het belangrijk om op een verantwoorde manier alle dorpsgenoten een breed scala aan sportactiviteiten aan te bieden. Verduurzaming van onze vereniging en accommodatie is voor de toekomst van onze vereniging van belang. Om geld bijeen te krijgen om deze verduurzaming mogelijk te maken, organiseren we  een grote loterij. Hiermee zijn vele mooie prijzen te winnen.

Een lot kost 10 euro. De trekking van de loterij vindt plaats op 15 juni tijdens de finaledag van de Leiden Amateur Voetbal Cup, die dit jaar op ons sportpark wordt gehouden.

Verkoop
Tijdens de kavelveiling op 8 maart is de verkoop van de loterij gestart. Tijdens thuiswedstrijden van ROAC 1 en tijdens evenementen zoals de Jeugdolympiade, lopen verkopers rond bij wie je loten kunt kopen. Geen verkoper gezien, maar wil je wel loten kopen? Spreek dan Rob van der Hoorn, Walter Koek, Sabine van Velzen, Frans de Haas, Jur Semp, Jacqueline Boere of Inge van der Hoorn aan of stuur een mailtje naar veilingroac@gmail.com.

Dus koop loten, steun de vereniging en win één van de vele prijzen, waaronder:

• Elektrische fiets, aangeboden door Van Rossum
  • Racedag op Zandvoort voor 2 personen, aangeboden door Gebr. Van der Poel en Trappenmakerij Van der Geest
  • Buitenkeuken, aangeboden door Karwei
  • Supboard, aangeboden door Sport2000 Rob van der Geest
  • Cadeaubon twv 250 euro bij Jako Sportswear, aangeboden door ProCamp
  • Stofzuiger Hetty, aangeboden door Rufo Clean
  • Diverse boeketen, aangeboden door FlowerLab
  • Diverse cadeaubonnen, aangeboden door OppoSuits
  • Diverse cadeaubonnen voor een stuk warme grillworst, aangeboden door Slagerij Van der Meer
  • 129-delige gereedschapskoffer, aangeboden door Van der Geest Bouw
  • 5x een kilo kaas, aangeboden door Rotteveel Boerenkaas