Over s.v. ROAC

Medische begeleiding

S.v. ROAC onderhoudt een goede relatie op het gebied van medische begeleiding met de in Roelofarendsveen gevestigde praktijk Fysiotherapie Alkemade.

Werkzaamheden bij s.v. ROAC

Dinsdagavond is er van 19.00 – 20.00 uur een blessurespreekuur. Een therapeut van Fysiotherapie Alkemade is dan aanwezig op de sportclub. De spreekuren op s.v. ROAC zijn bij voorkeur op afspraak. Zonder afspraak word je geholpen op volgorde van binnenkomst. Het sportspreekuur is toegankelijk voor alle leden van de verschillende sportdisciplines van s.v. ROAC.

Gemaakte afspraken

• Speelsters en spelers van selectieteams kunnen binnen 24 uur (mits noodzakelijk) een afspraak maken. Voor alle overige leden streven wij naar het plannen van een afspraak binnen 48 uur.
  • Er vindt direct overleg plaats (met toestemming van de sporter) met de betreffende trainer/coach/hersteltrainer/verzorger.
  • Alle leden van s.v. ROAC hebben de gelegenheid om zo snel mogelijk onder behandeling te komen bij een van deze praktijken. Hiervoor is geen verwijzing van de huisarts nodig.

Afspraak maken

Neem voor het maken van een afspraak telefonisch contact op met Fysiotherapie Alkemade (071-3313450). Voor vergoeding bij de jeugd (<18) vallen de eerste 9 behandelingen fysiotherapie in de basisverzekering, voor volwassenen (18+) valt fysiotherapie onder de aanvullende verzekering.

Bekijk voor meer informatie de website van Fysiotherapie Alkemade.